ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ


Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

"Δεν επιστρέφω στη Ν.Δ."

karathanos_karatzaferhsΕπ’ αφορμή φημολογίας σχετικά με επάνοδό του στην Νέα Δημοκρατία ο Μπάμπης Καραθάνος έκανε την ακόλουθη δήλωση - διάψευση: «Με έκπληξη πληροφορήθηκα σήμερα το πρωί ότι γνωστός ραδιοφωνικός σταθμός μετέδωσε την είδηση ότι επιστρέφω στην Νέα Δημοκρατία, με αφορμή δήλωσή μου κατά την χθεσινή μου τηλεοπτική παρουσία στον τηλεοπτικό σταθμό EXTRA και στην εκπομπή του κ. Άρη Σπίνου.
Θέλω να διαβεβαιώσω τους ψηφοφόρους του ΛΑ.Ο.Σ., καθώς και τους 6000 πολίτες που με τίμησαν με την ψήφο τους στις πρόσφατες εκλογές ότι η θέση μου παραμένει αμετακίνητη, ακριβώς όπως την διετύπωσα σε προεκλογική συνέντευξή μου στην εφημερίδα «Ελεύθερη Ώρα»».

Μόνο εάν…

Και συνεχίζει ο κ. Καραθάνος: «Δεν υπάρχει ενδεχόμενο επιστροφής μου στην Νέα Δημοκρατία, παρά μόνον εάν ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός απομακρυνθεί από τις αρχές και τα πατριωτικά ιδανικά που με έφεραν σ’ αυτόν και συγχρόνως η Νέα Δημοκρατία επιστρέψει στις ιδεολογικές της ρίζες, πράγμα που θεωρώ απίθανο. Σ’ αυτό το μήκος κύματος ήταν και η χθεσινή μου δήλωση σχετικά με το αν θα επέστρεφα και νομίζω ότι είναι σαφές ότι αυτό το σενάριο ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας.
Επισημαίνω αυτό που δήλωσα και με ηλεκτρονικό μήνυμα στους φίλους μου αμέσως μετά τις εκλογές, ότι δηλαδή παραμένω στις επάλξεις του ΛΑ.Ο.Σ. και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για μία Ελλάδα ισχυρή και αξιοπρεπή.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου